Vajadzīgs klientu atbalsta speciālists/-e

Darba piedāvājumi citās jomās.

Моderatori: flywebmaster, PizzaMAN

         

Vajadzīgs klientu atbalsta speciālists/-e

Atbildēt epasaule.lv » Piektdiena 25 Aprīlis, 2008 4:29 pm

Pienākumi: - Pieņemt klientu zvanus un e-pastus; - Reģistrēt klientu jautājumus un problēmsituāciju aprakstus; - Nodrošināt klientu atbalsta funkcijas: - Konsultēt klientus darbam ar pārdošanas automatizācijas sistēmu; - Sagatavot lietotāju instrukcijas. Prasības: - Latviešu un krievu valodu zināšanas; - Labas komunikācijas spējas; - Interese par tehnoloģijām; - Prasme strādāt rūpīgi un patstāvīgi; - Vēlamas angļu valodas zināšanas; - Iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā vēlama, bet nav obligāta. Piedāvājam: - Piedāvājam darbu draudzīgā kolektīvā; - Konkurētspējīgu atalgojumu; - Sociālās garantijas; - Veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika). Darba vieta atrodas Imantā, darba laiks - no 9:00 līdz 18:00 Darba uzsākšana: ASAP

Sūtiet pieteikumu ar CV uz darbs@epasaule.lv
epasaule.lv
 
Ziņojumi: 1
Reģistrēts: Piektdiena 25 Aprīlis, 2008 4:27 pm

Re: Vajadzīgs klientu atbalsta speciālists/-e

Atbildēt sarahjoe » Pirmdiena 01 Decembris, 2014 9:39 pm

LETA – vienīgā pilna servisa informācijas aģentūra Baltijā, sakarā ar darbības paplašināšanos aicina savam kolektīvam pievienoties IT lietotāju atbalsta speciālistu.
sarahjoe
 
Ziņojumi: 1
Reģistrēts: Pirmdiena 01 Decembris, 2014 9:36 pm


Atgriezties uz Dažādi

Pašlaik forumā

Šo forumu pašlaik apskata: Nav reģistrētu lietotāju un viesis: 1